Tisztelt Partnereink!
Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetel.
A hiba elhárítása alatt ügyfeleinknek lehetősége van a kérelem elektronikus úton történő benyújtására.
Kérdés esetén az EESZT Kontakt Center tud felvilágosítást nyújtani.
A hiba észlelésének időpontja: 2021.01.12.
MORZSÁK
TARTALOM:hiteles elektronikus postafiók
hiteles elektronikus postafiók címke a Ügyintézés oldalon
- Felhasználói leírás állampolgárok részére (Módosítva: 2020.12.09. 6:54:53)
- Felhasználói leírás Cégkapuval rendelkezők részére (Módosítva: 2020.12.07. 8:28:05)
- Felhasználói leírás böngészős Hivatali kapuval rendelkezők részére (Módosítva: 2020.09.01. 15:08:04)