Tisztelt Partnereink!
Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetel.
A hiba elhárítása alatt ügyfeleinknek lehetősége van a kérelem elektronikus úton történő benyújtására.
Kérdés esetén az EESZT Kontakt Center tud felvilágosítást nyújtani.
A hiba észlelésének időpontja: 2021.01.12.
MORZSÁK
TARTALOM:tárhely
tárhely címke a Ügyintézés oldalon
- Felhasználói leírás Cégkapuval rendelkezők részére (Módosítva: 2020.12.07. 8:28:05)
- KRX-küldemények kezelése (Módosítva: 2020.11.24. 16:53:23)
- Jogosultságkezelés, automatikus címkézési szabályok (Módosítva: 2020.07.01. 17:01:36)
- Adóigazolás kérése elektronikusan (Módosítva: 2020.01.10. 11:45:57)
- Tárhely igénylése (Módosítva: 2019.03.06. 12:47:29)