Portál Navigáció


Portál al-navigáció


MORZSÁK

TARTALOM:Foglalkoztatottak biztosított adatainak bejelentése (régebben: EMMA)

A szolgáltatás adatai Intézmény: Emberi Erőforrások Minisztériuma Regisztráció: Regisztrációt igényel Módosítás dátuma: 2012.01.11.

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Helyi súgó ikon

A munkaadóknak 2007. január 1-jétől a munkaviszonyok létesítésének és megszűnésének tényét - egyéb adatok mellett - az (illetékes elsőfokú) állami adóhatóság felé kell jelenteniük elektronikus úton vagy az erre a célra rendszeresített nyomtatványon.

 

A bejelentés benyújtásának lépései:

  1. Regisztráljon a NAV-nál! (EGYKE nyomtatvány)
  2. Telepítse a bejelentéshez szükséges ÁNYK-keretprogramot és a 17T1041 számú nyomtatványt.
  3. Töltse ki, ellenőrizze le és jelölje meg küldésre (titkosítás) a nyomtatványt.
  4. Töltse fel a titkosított (.kr) dokumentumot közvetlenül az ÁNYK program segítségével vagy az Ügyfélkapu Dokumentumfeltöltés szolgáltatásával.
  5. Ellenőrizze a Feladási igazolást, valamint a NAV nyugtáját az
    Hibás nyugta esetén, a nyugtában szereplő hibaüzenet alapján gondoskodjon a bejelentés  újraküldéséről.